Dansk Energi offentliggjorde i 2017 en rapport, der viste, at antallet af danskere som skiftede elleverandør var faldene.

Man har på det danske elmarked gjort mange ting for, at det skulle blive nemmere at skifte selskab. Men desværre er antallet af kunder der skifter faldet.

Der kan være flere årsager til dette:
1. Nogle har haft dårlige oplevelser med at skifte elleverandør

2. De færreste er klar over, hvor nemt man kan skifte

3. Mange personer overvejer aldrig muligheden for at skifte

Det kan være dyrt!
Hvis man som forbruger ikke tager stilling til sit valg af elprodukt, så kan det være en dyr omgang, og man risikerer at have et produkt, som ikke passer til ens behov.

 

Hvis man ikke ved, om man har et højt eller et lavt forbrug, så er det svært at finde det rette selskab. Der er mange produkter på elmarkedet, og nogle er gode til folk med et højt elforbrug, hvor andre passer bedre til folk med et lavt elforbrug.

Det er lettere at skifte elselskab end mobilselskab.

Når du skifter elselskab, så skal du ikke selv ændre noget derhjemme. Dit nye elselskab ordner flytning osv. Det eneste som du selv skal gøre er selvfølgelig at få betalt regningen. Den kan nemt tilmeldes betalingsservice, og så kører det.

Hvad så nu?
Nu kan du selv gå ind og undersøge elmarkedet og finde et elprodukt, som passer på dine behov. Hvis ikke du ønsker at bruge tid på det, så hjælper Smart Advisor dig gerne.

Smart Advisor er en uvildig rådgiver, som har flere års erfaring med elmarkedet. Derfor kan Smart Advisor hurtigt og nemt hjælpe dig med, at finde det rigtige elprodukt.

Rasmus Amdi Carlsen

Rasmus Amdi Carlsen

CEO

Modtag gratis sparetips